عشق لیلی

همیشه راهی تازه خواهم یافت برای گفتن اینکه چقدر دوستت دارم....ولی حالا...

 

در خود نگاه میکنم که ببینم خطاکجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعداز کمی تامل وقدری سکوت
پی میبرم
آنجا که خال از خداست
خطاست.....


نظرات شما عزیزان:

يكتا
ساعت17:29---8 بهمن 1390
سلام خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ديشب يه خواب راجع بهت ديدم گفتم به تو هم بگم.
خواب ديدم مامان محمد زنگ زده بهت گفته بيكار بودم تو نت ميچرخيدم وبلاگتو پيدا كردم بعدش ماجرا رو فهميده
و اين بود خواب من
اگه دوست داري لينكم كن
خوش حال ميشم نظرتو راجع به وبلاگم بدونم
قربانت:يكتا


مريم
ساعت18:24---24 دی 1390
سلام آجي وبت زيباست خوشحال شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 20 دی 1398برچسب:,ساعت 16:4 توسط نار| |


Power By: LoxBlog.Com