عشق لیلی

همیشه راهی تازه خواهم یافت برای گفتن اینکه چقدر دوستت دارم....ولی حالا...

به دنبال گمشده ای هستم.........

همه ی وجودم را به تاراج برد.......

اگر او را دیدید نشانیهای مرا بدهید تا خودش را به من برساند

به دبال آرامش می گردم!

شما او را ندیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت0:24---6 آبان 1390
سلام عزیزم امیدوارم به اونی که میخوای برسی
البته منظورم خودم نیست!!!خودم یه دوست دختر خیلی خوبی دارم
این آدرس وبلاگ مال خودمه ولی تمام مشخصاتشو به اسم دختر زدم (به دلیل مشلاگ وبلاگ نویسان مجبور شدم اینکارو کنم)
به هر حال وبلاگتو دوست دارم -یطور خاصیه
ادامه بده عزیزم(تبادل لینک کن تا بازدیدت زیاد بشه)
صورت ماهتو میبوسم
کاری داشتی بگو
بوس
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,ساعت 17:2 توسط نار| |


Power By: LoxBlog.Com